Általános Szerződési Feltételek

NAKUP

Ob nakupu kupec obvezno vpiše ime, priimek, naslov, kontaktno telefonsko številko, elektronski naslov in naslov za dostavo, pravne osebe pa tudi naziv podjetja ter davčno številko. PLAČILO, PREVZEM, DOSTAVA Nakupe je mogoče plačati po predračunu, kjer je potrebno navesti sklic. Kupec izbere način prevzema naročenih vstopnic. Kupcu je na voljo izbira dostava na dom ali prevzem na Pot med krošnjami na Rogli. Kupec lahko vstopnice na Poti med krošnjami dvigne le s potrdilom o nakupu, ki ga je prejel na svoj elektronski naslov. Skupnemu plačilu nakupa se prišteje poštnina v višini 3 € če kupec izbere dostavo na dom. Vsi nakupi vstopnic bodo obdelani in odposlani naslednji delovni dan po nakupu oziroma po avtorizaciji plačila. Rok za dostavo Pošte Slovenije je 3 delovne dni. Če kupec pri nakupu določi, da bo vstopnico ali blago prevzel osebno, prodajalec na morebitno poznejšo zahtevo tega ne pošilja. Če kupec priporočene pošiljke vstopnic ne prevzame in se slednja vrne na naslov prodajalca, jo lahko kupec prevzame samo osebno pri prodajalcu brez dodatnih stroškov. Vstopnice za Pot med krošnjami se prevzamejo na blagajni na Poti med krošnjami. Prodajalec vstopnic ne pošilja ponovno. Če kupec pošiljke z blagom ne prevzame in se slednja vrne na naslov prodajalca, je možen le osebni prevzem kupca na blagajni na Poti med krošnjami Pohorje in sicer v 15-ih dneh od dneva, ko pošta pošiljko vrne. Če kupec v tem času vstopnic ne prevzame, se šteje, da kupec odstopa od nakupa, vračilo denarja ni možno.

ODGOVORNOST, PREKLIC, ZAMENJAVA

Prodajalec ne nosi odgovornosti, če kupec vstopnice ne prejme pred načrtovanim odhodom na pot med krošnjami. Prodajalec prav tako ne nosi odgovornosti, če je na dan prihoda na pot slabo vreme. Kupec sam nosi polno odgovornost, da bo prevzel pošiljko, poslano s priporočeno pošto, oziroma jo bo osebno prevzel na izbranem prevzemnem mestu. Prodajalec ne odgovarja, če kupec vstopnico izgubi. Prodajalec dvojnikov ne izdaja. Dostavo izvaja Pošta Slovenije. Prodajalec ne nosi odgovornosti za izgubljeno pošto, napačno vročene pošiljke in kakovost dostave. Za zamenjavo vstopnice veljajo Splošni pogoji poslovanja. Od nakupa vstopnice ni mogoče odstopiti. Ni mogoče uveljavljati povračila poštnine.